پیراهن مردانه آستین کوتاه چهارخانه پیراهن مردانه آستین کوتاه چهارخانه .

پیراهن مردانه آستین کوتاه چهارخانه

21 نوع دامن زنانه + مدل دامن زنانه

21 نوع دامن زنانه

انواع دامن زنانه

دامن‌ها قرن‌هاست که وجود داشته‌اند و انواع مختلفی از دامن‌ها با تغییر طول یا پر بودن یک دامن تکامل یافته‌اند. مدل‌های دامن می‌تواند به صورت در آغوش کشیده یا حجیم باشد. دامن ها می توانند بر خط کمر تأکید کنند یا خط پاچه را تغییر دهند.

انواع دامن
انواع دامن
انواع دامن
دامن خط A
دامن نامتقارن
دامن پلیسه جعبه ای
دامن حبابی
دامن دایره ای
دامن روپوش
دامن جمع شده
دامن گود و گود
دامن دستمالی
دامن بلند/پایین
دامن کمر بلند
دامن پری دریایی یا دم ماهی
دامن کوتاه
دامن مدادی
دامن پپلوم
دامن پلیسه دار
دامن سارونگ
دامن های طبقه و چند لایه
دامن لاله
دامن بپیچید
دامن یوکی
انواع دامن - در جمع بندی

با جست و جوی الگو و پارچه مناسب، دامن خود را بسازید تا دامن مناسبی برای اندام خود و یک بیانیه مد بسازید. لیست زیر تازه شروع انواع دامن ها و تنوع موجود است.

در اینجا بیست و یک نوع دامن مختلف فهرست شده است.
در اینجا یک راهنمای طول دامن وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین و جذاب ترین نوع دامن را برای شکل خود تشخیص دهید.

دامن A-LINE

دامن A-line یک دامن عالی برای فرم بدن گلابی است.(برای اطلاع از فرم بدن خود و نحوه ی انتخاب لباس های مختلف به مقاله ی چگونه با توجه به فرم بدن خود لباس بپوشیم، مراجعه کنید.) این دامن معمولاً تا روی زانو است و در صورت صاف قرار گرفتن به شکل مثلثی در می آید. این یک گزینه برای دوخت آسان است و در اکثر انواع پارچه به خوبی آرایش می کند.

دامن خط A
به آرامی از کمر بیرون می‌آید و به باسن نمی‌چسبد و آن را گزینه‌ای مناسب برای دامن می‌کند. به دلیل شکل گشاد، نیازی به شکاف در پهلو یا پشت ندارد تا به راحتی راه بروید. دامن های A-line معمولاً در قسمت کمر قرار می گیرند و به همین دلیل نیاز به شکل دادن به شکل دارت یا کمر بند با انحنای ملایم دارند. بند کمر می تواند بلند، پایین تر یا حتی کشسان باشد.

دامن نامتقارن

طراحی این دامن متکی بر خطوط نامتقارن ایجاد شده در اثر برش پارچه و سطوح مختلف سجاف است. یک دامن نامتقارن معمولاً به صورت مورب در سراسر بدن بریده می شود که یک طرف از طرف دیگر پایین تر است. این با یک دامن بلند و پایین که در آن عدم تقارن در جلو و پشت است متفاوت است.
دامن های نامتقارن می توانند تنگ، گشاد یا بلند باشند.

دامن پلیسه دار جعبه ای

دامن پلیسه باکس نوعی از انواع دامن های پلیسه است. پلیسه جعبه ای با اجازه دادن به دو چین پلیسه با یکدیگر ساخته می شود و قسمت جعبه ای پلیسه را تشکیل می دهد. همین طرح پلیسه دور دامن ادامه می یابد. دامن های چین دار جعبه ای اغلب در پارچه های ضخیم تر ساخته می شوند تا به دامن حجم و شکل دهند.

دامن حبابی

دامن حباب دار روی سجاف پف می کند زیرا پارچه سجاف به جای یک سجاف رو به بالا روی یک نوار جمع شده است. این بند زیر دامن نگه داشته می شود تا قسمت بالای دامن روی بند حباب بزند.

این نوع دامن ها مقدار زیادی پارچه مصرف می کنند زیرا در اصل شما 2 دامن دارید - یک دامن مستقیم در زیر و سپس قسمت جمع شده در بیرون. اینها یک قطعه مد هستند که به جای یک کمد لباس، تمایل به آمدن و رفتن دارند. دامن های حبابدار بیشتر از بالای زانو بریده می شوند زیرا حجم زیادی به دامن می بخشد.

دامن دایره ای

دامن دایره ای که گاهی به نام دامن اسکیت باز نیز شناخته می شود به صورت دایره ای بریده می شود. پارچه به یک کمربند متصل است که دقیقاً روی کمر فرد پوشنده قرار می گیرد.
دامن دایره ای مقدار زیادی پارچه می گیرد. می توان آن را با انواع اندازه ها از بلند و روان گرفته تا کوتاه و شیک ساخت. دامن دایره ای یک دامن عالی برای پوشیدن فعال در فضای باز است و اغلب برای دامن های تنیس استفاده می شود.
انواع دامن دایره ای شامل دامن نیم دایره یا حتی دامن دایره دوتایی برای حداکثر درخشندگی است.

دامن روسری

دامن روسری به ناحیه زیر کمر، بند می‌افزاید. پری با برش خطوط منحنی از سه نقطه مشخص شده روی الگوی دامن شما ایجاد می شود. نقاط تعیین شده و منحنی را علامت گذاری کنید و سپس برش بزنید و تغییر دهید.
انحنا زمانی که باز می شود به الگوی کامل می افزاید و چین هایی ایجاد می کند که در دو طرف دامن می پوشند. دامن برای پارچه های نرم و روان مناسب است.

دامن جمع شده

دامن جمع شده یک استایل بسیار ساده است که باید از آن پیروی کرد. این نوع دامن ها روی کمر بند جمع می شوند. پر بودن دامن با توجه به مقدار پارچه موجود در قسمت دامن الگو و جمع شدن آن ها برای قرار گرفتن روی کمر مشخص می شود. یک دامن جمع شده می تواند هر قدی از کوتاه تا کامل باشد. در fi بهترین است

GODET و دامن GORED

دامن های گود و گود پر از درخشش و حرکت اضافی هستند. گودت یک پارچه مثلثی شکل است که در یک پانل در دامن قرار داده شده است.
گورها پانل های دامن هستند که با گشاد اضافی بریده شده اند. فلر ممکن است از طول ران یا تا زانو شروع شود تا به دامن پری بیشتری بدهد.

دامن دستمالی

دامن دستمالی یک دامن سرگرم کننده است که نقاط آن به سمت پایین آویزان می شود، زیرا شکل های دستمال به هم متصل می شوند و از کمر به پایین می افتند. برای رسیدن به این ظاهر به شکل مستطیل یا مربع برش داده می شود. پارچه‌های نرمی که می‌پوشند باید استفاده شوند، در غیر این صورت نقاط بیرون زده می‌شوند و حجم زیادی به دامن شما اضافه می‌کنند.

دامن بلند/پایین

دامن بلند/پایین دقیقاً همان چیزی است که نامش آن را توصیف می کند. جلوی دامن بلندتر از پشت است و جلوه ای کم و زیاد ایجاد می کند. این دامن بهتر است در پارچه های روان و نرم دوخته شود. نمونه‌های زیر با رنگ مصنوعی ساخته شده‌اند که حرکت و ظرافت دامن را در حین راه رفتن به شما می‌دهد. تفاوت بین جلو و عقب می تواند ظریف یا کاملا چشمگیر باشد. برخی از دامن‌های بلند و پایین آنقدر در پشت قرار دارند که به قطاری تبدیل می‌شوند که از پشت بدنه بیرون می‌آید.

دامن کمر بلند

ویژگی اصلی این دامن کمربند بلند است. پر بودن دامن به این بند چسبانده شده و معمولاً جزء تزیینی این سبک است. دامن های کمر بلند را می توان با نوارهای الاستیک یا صاف مانند عکس سمت راست ایجاد کرد. آنها را می توان با یک دامن مدادی تنگ نیز ست کرد. دامن‌های کمر بلند زمانی که با پیراهن‌های پوشیده پوشیده می‌شوند بهترین ظاهر را دارند تا ظاهری جذاب ایجاد کنند.

دامن پری دریایی یا دم ماهی

دامن پری دریایی یا دم ماهی به پوشنده حالت ساعت شنی می دهد و قسمت دم در پایین دامن گشاد می شود. این نوع دامن‌ها اغلب برای لباس‌های عروسی استفاده می‌شوند که پشت آن تبدیل به قطار می‌شود که می‌تواند کوتاه یا واقعا بلند باشد. دامن های پری دریایی برای برجسته کردن این طرح باید با نیم تنه ست شود و برای ایجاد یک شکل ساعت شنی عالی است.

دامن کوتاه

دامن نمادین مربوط به دهه 1960، و همانطور که از نامش پیداست، دامن بسیار کوتاهی است. طراح لباس Mary Quant باعث محبوبیت این دامن شد. ساخت آن مقرون به صرفه است زیرا از پارچه بسیار کمی استفاده می شود. دامن های کوتاه به طور سنتی پوشیده می شوند، اما می توانند گشاد یا حتی دایره باشند. مینی دامن های جین برای یک تیپ غیررسمی به راحتی پوشیده می شوند.

دامن مدادی

دامن مدادی به گزینه مورد علاقه زنان در دنیای حرفه ای و تجاری تبدیل شده است. این نوع دامن ها مستقیماً به طول دلخواه بریده می شوند و وقتی صاف قرار می گیرند به شکل مستطیل در می آیند. برخی نیز ممکن است در زانو به سمت داخل باریک شوند.
اگر از پارچه کشسان ساخته نشده باشد، به طور کلی به یک شکاف در پشت یا پهلو نیاز دارد. بدون شکاف، راه رفتن آنها به خصوص با یک جفت پاشنه بسیار سخت است.

دامن PEPLUM

زیر دامن اصلی این سبک دامن مدادی است. پپلوم یک فلر اضافه شده است که به کمر متصل شده است. این یک سبک دامن بسیار تزئینی است. فلفل به شکل دایره ای نزدیک است و برش بایاس به اثر گشاد شدن آن کمک می کند و آن را قادر می سازد به نرمی بیفتد. دامن‌های پپلوم برای متعادل کردن شانه‌های پهن‌تر و پنهان کردن باسن برای ظاهری جذاب عالی هستند.

دامن پلیسه دار

جلوه چین دار این دامن با اندازه چین ها متفاوت است. چین های چاقو که همسطح با بدنه دامن قرار می گیرند، چاپلوس هستند. دامن های چین دار در طول های مختلف و با چین های سایز متفاوت پوشیده می شوند.

چین ها از یک الگو پیروی می کنند، پس از تعیین اندازه پلیسه، همان اندازه برای تکمیل دامن دنبال می شود. دامن های چین دار اغلب از پارچه های مصنوعی ساخته می شوند که می توانند به طور دائم فشار داده شوند تا چین ها هنگام شستن از بین ن روند. شما نمی خواهید پس از هر بار شستشو، پلیسه ها را دوباره اتو کنید.

دامن سارانگ

این دامن برای گذراندن تعطیلات در ساحل یا یک روز معمولی در کنار استخر یکی از ضروریات است. از ناحیه کمر به دور فرد پوشنده می‌پیچد و در پهلو می‌بندد. می توان آن را در طول های مختلف ساخت و معمولاً از پارچه نخی یا الیاف طبیعی ساخته می شود. دامن سارافون می تواند تا بالای زانو کوتاه یا خیلی بلندتر باشد. به دلیل شکاف طولانی ایجاد شده معمولاً هنگام راه رفتن برخی از پاها را در یک طرف نشان می دهد. اگر به پوشش بیشتری نیاز دارید، دامن بسته بندی را در نظر بگیرید.

دامن های پله ای و لایه ای

این دامن ها از نظر جلوه ای که ایجاد می کنند مشابه هستند. لایه های پارچه برای ایجاد پری و "تاب" به دامن استفاده می شود.
دامن‌های طبقه‌بندی لایه‌هایی هستند که به هم متصل شده‌اند، در حالی که دامن‌های چند لایه ممکن است لایه‌های آزاد داشته باشند تا ظاهری ژولیده و فرفری داشته باشند. دامن های لایه ای اغلب در طرح های لباس دخترانه زنانه می توانند ظاهری آزاد، شناور و بوهمیایی داشته باشند. آن‌ها برای بسیاری از فرم‌های بدن جذاب هستند، به خصوص اگر دامن از پارچه شناور نرم با پارچه‌ای مانند ابریشم مصنوعی ساخته شده باشد.

دامن گل لاله

دامن گل لاله بر اساس طرح دامن راسته اما با لبه سجاف نامنظم است. این به دامن ظاهری شبیه طرح لاله می دهد. لبه‌های دامن لاله را می‌توان با چسب نواری چسباند تا جزئیات روی هم قرار گرفته‌اند.

دامن پیچ دار

دامن‌های پیچ‌دار بسیار جذاب هستند زیرا دور اندام شما می‌پیچند و از کمر می‌بندند یا می‌بندند. دامن‌های روکش دارای طول‌های مختلف هستند و برای هر موقعیتی مناسب هستند. این نمونه دارای یک زواید اضافه شده است، اما بسیاری از آنها ساده با باز شدن بسته بندی در کناره هستند. ساخت دامن‌های روکش به پارچه بیشتری نیاز دارد، اما یک پروژه خیاطی آسان برای فاضلاب مبتدی است.

بسیاری از دامن‌ها با گره‌هایی که به دور بدن می‌پیچند بسته می‌شوند، اما می‌توان از دکمه‌ها نیز برای نگه داشتن قسمت پیچیده شده در جای خود استفاده کرد. یک دکمه اضافی برای نگه داشتن پوشش داخلی دامن استفاده می شود.

دامن یوکی

استفاده از افکت یوکی در بالا و روی کمر، ظاهری لاغر کننده برای دامن زرده ایجاد می کند. زرده شکل را در آغوش می گیرد و دامن جمع می شود یا روی زرده قرار می گیرد تا طرح کامل شود. یوغ ممکن است باریک یا بسیار گسترده‌تر باشد و به منظور عدم نیاز به دارت برای شکل دادن به پشت، بر روی یک منحنی بریده می‌شود.

در نتیجه
چرچیل زمانی با اشاره به دامن‌ها و سخنرانی‌های خوب گفت که یک سخنرانی، مانند دامن باید به اندازه‌ای بلند باشد که موضوع را پوشش دهد، اما آنقدر کوتاه باشد که علاقه ایجاد کند.
با در نظر گرفتن این موضوع، و تمام مدل های جالب دامن موجود، به راحتی می توان فهمید که چرا یک دامن همیشه یک بیانیه مد جالب ایجاد می کند. انواع دامن‌هایی را انتخاب کنید که صاف‌تر باشند و لبخند بزنید و احساس راحتی کنید. هیچ درست یا غلطی در مد وجود ندارد، فقط چیزی را بپوشید که شما را خوشحال می کند.






برای باخبر شدن از اخبار و اطلاعیه های سایت و همچنین نحوه ی ست کردن پوشاک مردانه و زنانه و نکات پوشیدن لباس مردانه و زنانه بر روی آدرس زیر کلیک کنید.

https://oolldooz.com/blog/

https://oolldooz.com/product-category/man/


برچسب: خرید دامن، مدل دامن زنانه، انواع دامن زنانه،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۴:۰۸ توسط:oolldooz موضوع: نظرات (0)