پیراهن مردانه آستین کوتاه چهارخانه پیراهن مردانه آستین کوتاه چهارخانه .

پیراهن مردانه آستین کوتاه چهارخانه

خرید تیشرت لانگ مردانه



نحوه پوشیدن تیشرت لانگ مردانه

تیشرت های لانگ که توسط کانیه وست به شهرت رسیده اند، به عنوان یک ظاهر راحت و شیک به یک ترند بزرگ برای مردانه تبدیل شده است. ترند تیشرت های لانگ - علیرغم ظاهر آرام و شلخته اش - قوانینی دارد. حداقل فکر کنید یعنی رنگ ها را خنثی نگه دارید (مشکی، سفید، سرمه ای، خاکستری، سبز، قهوه ای و غیره). رنگ‌های تک رنگ، مانند رنگ‌ها، با حداقل چاپ، شیک به نظر می‌رسند. تیشرت لانگ همه چیز در مورد لایه بندی و کشیده شدن نیمه بالایی بدن شماست. برای پسران کوتاه قد، برش لانگ لاین را باریک نگه دارید تا طول شما را ببلعد. و پارچه‌های فعالی مانند نایلون، ساتن و نئوپرن، و همچنین کتانی خنک‌تر و پنبه را آزمایش می‌کند. خالی از رنگ، بافت و کنتراست جایی است که لانگ لاین عمیق می شود. برای قطعات کلیدی لانگ لاین به ادامه مطلب بروید.

تی شرت

تی شرت ها رایج ترین کالای مدی است که آقایان دارند. الان یکی پوشیده، درسته؟ برای روند لانگ لاین، انواع مختلفی وجود دارد. اولین مورد "اسکیت باز" است. به دلیل تناسب شل و روان آن شناخته شده است. این پیراهن برای حرکت و جنس فعال عالی است، گاهی اوقات بدون آستین می آید. "تیشرت لانگ جعبه ای" بیشتر مجسمه سازی و ساختار یافته است و برای لایه بندی ایده آل است. در حالی که "Oversized تیشرت لانگ" کلاسیک است - پهن و مربع است، بنابراین به راحتی برای اندام لاغر مناسب است. بافتنی بافتن کشباف تیشرت های لانگ در دو نوع ژاکت کش باف پشمی و ژاکت عرضه می شود. انواع پارچه معمولی برای لانگ لاین اعمال می شود. گرچه بافتنی‌های ظریف بهتر عمل می‌کنند، اما با سبکی سیلوئت پیش می‌روند. هر دو باید بدون ساختار و شل باشند تا حال و هوای آرام‌تری داشته باشند. ژاکت کش باف پشمی را باید باز بپوشید (برای اینکه شبیه یک روپوش پشمی به نظر نرسد)، آستین‌ها را لاغر کرده و روی شانه‌ها و سینه‌ها نسبتاً متناسب باشد. طول آن نیز نباید از وسط ران بیشتر شود. و آن را روی جین باریک و یک تی شرت یقه اسکوپی مناسب بپوشید تا باز بودن را برجسته کنید. ژاکت باید یقه گرد بماند (هیچ چیزی 'V'-ed) و مچ های بنددار شکل بیشتری به ژاکت در سبک لانگ لاین می دهد. لباس‌های لاغر کلاسیک را برای فضای خیابانی بپوشید یا از لباس‌های غیررسمی هوشمند و جدید استفاده کنید. تمام لایه های زیرین باید سبک باشند تا حجم بافتنی از بین برود.

پیراهن دکمه ای لانگ

پیراهن دکمه‌ای لانگ در دو سبک عرضه می‌شود: یقه پدربزرگ یا ماندارین و پیراهن یقه‌دار معمولی. اینها برای استفاده از یک قطعه مناسب در یک ظاهر خیابانی، به خصوص برای یک لباس غیر رسمی در شب عالی هستند. شانه ها و بازوها را متناسب نگه دارید، زیرا نیم تنه دارای فضای کمی است. طول آن نباید بیشتر از نیمی از ران باشد و پیراهن با دکمه های بسته شده تا انتها، همراه با گردن، بهترین ظاهر را دارد. هرگز، کراوات نزنید. برای تابستان، پیراهن را با شلوار چینو نخی روشن یا شلوار کتانی در یک برش بریده شده و متناسب ژاپنی ست کنید. در حالی که برای زمستان با لایه‌ها احساس سردی نمی‌کند: یک کت رویه و جین تیره به تناسب باریکی اضافه کنید تا با آب‌وهوا سازگار باشد.

چند روش برای پوشیدن تیشرت لانگ مردانه

لباس های خیابانی راه زیادی را پیموده اند. در طول چند دهه گذشته، از یک سبک برای تعداد کمی از منتخب به پوشاک مد رایج تبدیل شده است. اگرچه ممکن است تیشرت لانگ مانند یک تی شرت معمولی یا یک پیراهن خوب اتوکشی شده بدن شما را در آغوش نگیرد، اما مطمئناً ظاهر شیک و تند خود را نشان می دهد. افراد همچنین سبک لباس های بزرگ را سازگارتر، راحت تر و همه کاره تر می دانند. مدل دادن به یک تی شرت خسته کننده ساده ممکن است بسیار دشوار باشد، اما هنگامی که آن را در دست گرفتید، می توانید بدون زحمت آن را مدل دهید. امروز 10 تی‌شرت ساده را معرفی می‌کنیم که با تی‌شرت‌های سایز بزرگ، ظاهری فوق‌العاده و شیک نشان می‌دهند.

پوشیدن تی شرت برروی دیگری

ساده و در عین حال شیک نگه داشتن آن، کلید مد لباس های خیابانی است. یک تی شرت سایزمعمولی را می توان با یک تی شرت ساده دیگر در زیر آن ست کرد. با رنگ و لایه بندی اضافی، کل ظاهر را بسیار بی دردسر اما شیک می کند. برای کتانی‌ها می‌توانید شلوار جین پاره بپوشید، زیرا هرگز نمی‌توانید با آن اشتباه کنید. یک شلوار جین شسته آبی روشن، با یک سه راهی ساده و بزرگ در زیر سه راهی سفید، شما را آماده مد می کند! برای تکمیل، می‌توانید با یک کلاه یا کلاه سطلی ساده لوازم جانبی خود را نیز اضافه کنید. این کمک خواهد کرد که کل لباس شما را با هم جمع کنید. آن را با یک جفت کفش ورزشی سفید ست کنید و همه چیز آماده خواهید بود!

تی شرت با پیراهن چهارخانه

در روزهایی که هوا سرد است، تی شرت سایز بزرگ را با یک پیراهن چهارخانه ست کنید! این ترکیب ساده، لباس‌های غیررسمی را به لباسی نیمه رسمی‌تر ارتقا می‌دهد. می توانید آن را در مدرسه، مهمانی ها و حتی قرارهای آخر هفته با دوستان بپوشید! آن را با شلوار جین تنگ، کفش های کتانی بلند و عینک آفتابی ست کنید تا ظاهری کلاسیک داشته باشید. 3. تیشرت لانگ مردانه را با یک کت جین بپوشید شما همچنین می توانید آن را با یک ژاکت جین لایه لایه کنید. کت جین کلاسیک ساختار تی‌شرت گشاد را می‌بخشد، اما همچنان ظاهر شیک هیپستر را حفظ می‌کند. در موارد رسمی تر، می توانید یک تی شرت سفید بزرگ را روی یک کت جین نیز بپوشید. این به عنوان یک جین عالی روی ترکیب سه راهی سفید عمل می کند!

به سراغ Plain and Simple بروید

ترجیح می دهید به دنبال ظاهری ساده و تمیز بدون هیچ چیز فانتزی باشید؟ یک تی شرت ساده و سایز بزرگ به دست آورید و آن را با یک شلوار شلوار یا شلوار جین ست کنید. ظاهر را با کلاه یا باقلا کامل کنید.

برچسب: خرید، تیشرت، لانگ، مردانه،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۳:۰۶ توسط:oolldooz موضوع: نظرات (0)