پیراهن مردانه آستین کوتاه چهارخانه پیراهن مردانه آستین کوتاه چهارخانه .

پیراهن مردانه آستین کوتاه چهارخانه

راهنمای پوشیدن شلوار جین مردانه | خرید شلوار جین آبی

راهنمای کامل پوشیدن شلوار جین مردانه | انواع شلوار جین

خرید بهترین شلوار جین برای پوشیدن می تواند یک موقعیت دشوار باشد و قطعاً کاری است که باید شخصاً انجام دهید زیرا از برندی به برند دیگر متفاوت است. هنگامی که تناسب مناسب را پیدا کردید، شلوار جین می‌تواند به کالای مورد علاقه‌تان در کمد لباس‌تان تبدیل شود - به راحتی می‌توانید آن را در یک موقعیت معمولی بپوشید.

هنگام تصمیم گیری در مورد جفت مناسب برای خود، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. تناسب، سبک، طول و پریشانی. این ترکیب می تواند برای شروع بسیار زیاد باشد، اما هنگامی که به سبکی که به بهترین وجه متناسب با شما (و بودجه شما) است، تصمیم گیری کردید، بقیه چیزها راحت خواهند بود. در زیر، راهنمای انتخابی برای کمک به شما در مورد نحوه پوشیدن شلوار جین بر اساس مدل و شستشو تهیه کرده‌ایم.

سبک، مناسب، شستشو

مدل یا برش شلوار جین شما به نحوه قرار گرفتن پارچه روی پاهای شما تا مچ پا مربوط می شود. رایج ترین استایل ها لاغر، باریک، صاف و بوت کات هستند. همه اینها می توانند در یک تناسب منظم یا آرام باشند، که به میزان فضایی که سوراخ پا اجازه می دهد اشاره دارد.

فراتر از سبک، این تغییرات در همه شستشوهای مختلف وجود دارد. شستشو به رنگ و بافت شلوار جین اشاره دارد. برخی از نمونه‌های شستشوی مختلف موجود عبارتند از نیلی تیره، اسیدی یا روشن. بسیاری از برندها با سبک خاص خود و نام های شستشو می آیند (صدها نفر وجود دارد). همچنین متوجه گزینه‌های شستشو می‌شوید که شامل محو شدن است، که یک تغییر رنگ جزئی است، که معمولاً برای ظاهری «فرسوده» در اطراف زانو اتفاق می‌افتد. در این فضا، انبوهی از جین های مضطرب با اشک های عمدی قرار داده شده برای زیبایی شناسی را نیز خواهید دید.

خب همه اینها یعنی چی؟ و چگونه می دانید که کدام سبک برای شما مناسب است؟ نترسید، ما تازه شروع کرده ایم! در ادامه، ما محبوب‌ترین مدل‌های جین را بررسی می‌کنیم و آنها را با نمونه‌هایی از سبک زندگی برای شما جفت می‌کنیم. در حالی که می توانید این اطلاعات را به هر فروشگاهی ببرید، ما برخی از مارک های جین خود را نیز توصیه می کنیم.

بهترین شلوار جین تنگ

شلوار جین بروکلین مشکی ماوی جیمز
مردی با پیراهن آستین بلند خاکستری که جین Mavi پوشیده است.
این شلوار جین دارای یک شبح است که باریک است و در کل ساق پا قرار می گیرد، با یک باز شدن باریک مچ پا در پایین. شلوار جین اسکینی معمولاً چسبان ترین شلوار جین موجود در بازار است. آنها معمولاً نوعی الاستین بافته شده در پنبه دارند که باعث کشش جزئی در جین می شود. این جزئیات طراحی به نشان دادن عضلات ران و ساق پا با پوشش کامل و دامنه حرکت کمک می کند.

بهترین شلوار جین راسته

این ساده ترین لباس جین است (بدون جناس). اینها دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. سیلوئت تا انتهای ساق پا صاف می ماند و به شما اجازه می دهد اندکی تناسب اندام و راحت داشته باشید. آن‌ها در طول سال‌ها با خیال راحت از نظر سبک ثابت بوده‌اند، اما ناگهان با موج نوستالژیک دهه 90 بازگشته‌اند.

شلوار جین راسته برای یک آخر هفته پر از فعالیت و غیرفعال مناسب است که با یک برانچ خوش طعم با دوستان شروع می شود. این شکل برای همه تیپ‌های بدنی همه کاره است و فضایی برای حرکت و رشد باقی می‌گذارد. این سیلوئت محافظه‌کارتر و ایمن‌تر از برش‌های باریک‌تر است، اما در شستشوی متوسط ​​با یک کاف تمیز و یک جفت لگد سفید تازه، شیک‌تر می‌شود. برای تقویت بیشتر بازی مد خود، می‌توانید به آن ظاهر دهه 90، کفش‌های کتانی پدر، و بچه‌های باحال در لباس‌های جین خام، صاف، صاف و سبک دست یابید.

بهترین شلوار جین باریک

شلوار جین باریک در لباس‌های تیره‌تر برای یک روز اداری معمولی یا یک ظاهر شبانه مناسب است. اینها برای مردی است که به استایل و خیاطی اهمیت می دهد اما نمی خواهد به سختی تلاش کند. توجه داشته باشید، شستشوی سبک‌تر، لباس شما را غیررسمی‌تر می‌کند، در حالی که رنگ تیره‌تر آن را زیباتر می‌کند. اگر فقط یکی از این مقاله خریدید، آن را یک شلوار جین باریک با رنگ تیره بسازید. و فراموش نکنید که برای داشتن نسبت مناسب شلوار به کفش، قسمت پایین را نیز در اینجا کاف بزنید (بله این یک چیز است).

بهترین شلوار جین بوت کات


در حالی که معمولا تصور می‌شود شلوار جین بوت‌کات مد روز گذشته بوده است، اما به دلیل فراوانی که هنوز در بازار وجود دارد، قابل ذکر است. اینها ران باریکی در پایین ساق دارند، اما در قسمت پایینی باریک هستند و به راحتی می‌توان چکمه را زیر پا قرار داد. در ابتدا، آنها برای عملکرد ایجاد شدند، اما در طول سال ها همانطور که از نام آنها پیداست برای استایل بدون چکمه پوشیده شده اند. با احتیاط از جین بوت‌کات استفاده کنید. در عصر امروز، آن‌ها می‌توانند یک لحظه مد جذاب با الهام از دهه 1970 بسازند، اما استایل باید از همین الگو پیروی کند. اینها لباس راحتی نیستند.

 

برچسب: خرید، شلوار، جین، آبی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۱:۱۴ توسط:oolldooz موضوع: نظرات (0)